5/21/2012

summer's here !

niit
niit2
niit3
niit5
niit8
niit10
niit12
 nautin nii paljon kesäsäästä että piti oikee silmät kiinni näköjää olla <3

niit17
niit18
 ...ja laitetaaks viel loppukevennys ?
niit6
 :) enjoy !

Tänään siis oli ihan OIKEASTI kesä, ilman puolesta siis ! Olin ihan hullu ku lähin aamulla töihin takki päällä, arvatkaa vaan oliko mukavat oltavat sillon kotimatkalla neljän aikoihin, ku ihmiset menee ohi t-paidoissa ja meitsi vaa taapertaa takki päällä... No sit meninki vaa mahollisimman äkkii kotii vaihtaa vaatteet ja oli oikeesti ihanaa ku oli vaan toppi ja shortsit eikä ollu yhtään kylmä ja tuulenvireki tuntu vaa ihanan viilentävältä ! <3 Olin siis Nellin, Jannin ja Marian kans niityllä vaan chillaamassa ja tuli nii viime kesä mielee :) No, seuraavaa odotellessa, eihän siihen oo ku enää alle pari viikkoo !

Onerva

Ps. Pakko vaa sanoo et se on sit muokkaus joka saa ton nurmikon näyttää tommoselt kellertävält/tummanvihreelt tai ylipäätänsä tommoselt kuivalt, et oikeesti se oli kyl ihan semmost kirkkaanvihreetä ja just semmost tuoretta ihanaa :D Okei en tiiä miks mun piti tää tulla sanoo mut teki vaa mieli ! :D

6 kommenttia:

  1. ihan hyvä se on se nurmikko orkku!! (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hyvä ku mulla oli oikeesti siis ihan kauheet paineet et mitä lukijatki viel oikee aattelee korson nurmikoist näiden kuvien perusteel !! :S

      - onerva

      Poista
    2. no uskon on se nyt ihan kauheeta jos korson nurmikko oiski vaik esim. ruskee, mut onneks ei oo.........

      Poista
  2. Ihania kuvia Onerva. Lisää tätä :>

    VastaaPoista
  3. Löysin sun videopostauksen tuolta youtubest & aattelin et vaikutat ihan kivalt sit tulin zekkaamaan sun blogis ni ihastuin aattelin myös ruveta lukiaks koska sul on tosi hyvii kuvii & tällee (:
    mut täs ois mun mun blogi jos kiinnostaa: http://jennaa-mylifeisfullofsurprises.blogspot.fi/

    VastaaPoista