5/14/2012

pikku postauuus :)

siwa
siwa2

Moi :) Runsas kuvasaldo taas, mut parempi varmaa ku ei mitää ! Nää kuvat on siis eiliseltä ku olin hetken Nellin kaa chillaamas ulkona ku oli hyvä sää :)

Tänää alko tet, eli siis jos joku nyt ei tiiä nii työelämään tutustumisjakso vai mikä se nyt oli :D Oon siis nyt kaks viikkoo töissä Helsingin Levykauppa Äxässä, tai no töissä ja töissä... :D Ei siellä paljoo tekemistä oo mutta kuitenki :) Aamulla mulla oli Sibiksen pääsykokeet joihin lähin seittemältä aamulla lähtevällä bussilla, jonka takia herätys oli aamulla siis 5:20... oon nukkunu siis semmoset viis tuntia vaan, ja huomaa kyllä koska joskus tos tunti sit yhtäkkii heräsin täst mun koneen viereltä sängyltä, en tiiä yhtää kuin kauan olin nukkunu mut muistan vaa ku väsytti iha sikana ja päätin lepuuttaa hetken mun silmiä... :D Oltii siis vielä töitten jälkee Hannan kanssa studiossa laulamassa yhelle levylle stemmoja, joten aika pitkä päivä on ollu.

Mutta joo ei mulla sitten muuta paitsi AINIIN !!! Kiitokset kaikille teille meijän lukijoille, teitä on jo 150 !!! Kiiitoskiitos tosi paljon että jaksatte lukee meijän höpinöitä :) !

Onerva

3 kommenttia:

  1. Sun blogi vaikuttaa mielenkiintoiselta, taidanpa jäädä seurailemaan!

    http://thewayshe.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. siis mitä stemmoja ? o: saattekste jonkun levytys-sopimuksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei me mitää levytyssopparii, oltii laulamassa onervan faijan levylle taustoja :) hauska juttu, saatii kumminki vähä taskurahaaki mukaan :)

      Poista