5/20/2012

daa2
valotus heh...

daa4
daa5
daa6

Tänään oli se päivä vuodesta kun uskaltauduin ekaa kertaa ulos ilman takkia !! Ja siellä oli mun onneks tosi lämmin, ei tullu kertaakaa kylmä ! :) Jeee kyllä se kesä sieltä kohta tulee <3 Olin siis Nellin kaa Jumbossa ja ostin mulle kengät ysien tanssiaisiin ja kevätjuhlaan. Laitan siis samat kengät molempiin kun en jaksa alkaa ostaa erikseen molempiin kenkiä. Voin laittaa myöhemmin kuvaa niistä kengistä vaikkei kyllä oo mitenkää erikoiset, nii ja tuli mielee et en oo vielä näyttäny kuvaa siitä mun tanssiaismekostakaan nii voin siitäki sit laittaa kuvaa samalla :) Yhyy jään ikuisesti ikävöimää yksiä kenkiä tänää mitkä oisin niiiin halunnu ku ne oli ihan super ihanat ja täydellisen kokoset ja halvat mutta niissä oli sillai ehkä ihan vähäsen liian korkea korko nii en halunnu ottaa sitä riskiä et kaadun ja nolaan itteni ku en oo kuitenkaa mikää maailman paras korkkareilla kävelijä... :( Oli kyl vaikeeta jättää hyvästit niille kengille, meinasin jo nimittäin ostaa ne mut sit päädyinki ei niin hienoihin mut "turvallisempiin" kenkiin D:

Mutta joo nyt on pidennetty viikonloppu ohi (meillä oli siis perjantaiki vapaa :)) ja paluu "töihin"... en niinku MILLÄÄN jaksais taas mennä istuu sinne kuudeks tunniks joka päivä tekemään sitä samaa hommaa. Mut kai mä jaksan vielä ens viikon ja sit ihanaa se on ohi :D Mutta nyt koska mun pitää kuitenki huomenna herätä aikasin nii meen nukkumaa, joten heidooo !

Onerva

2 kommenttia:

  1. MISSÄ KUVAT TEIJÄN TANSSIAISMEKOISTA?! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheee pitäs jaksaa ottaa kuva jossain vaiheessa !! :D kattoo jos vaikka maanantaina sais aikaseks otettuu :)

      - onerva

      Poista