7/31/2012

kuvapläjäys


Terppa kaikkiii ! Tässä teille kuvia mun viime viikolta, pari ekaa kuvaa on julian vaarin mökiltä missä olin pari päivää julian kanssa, ja loput on sitte viikonlopulta, jolloin saatiinki nauttia varmaa kesän kuumimmista päivistä <3 Olin kyllä tosi ilonen niistä, vihdoinki lämpöö ja aurinkoo tän kaiken sateen ja kylmyyden keskelle :D ! Ekaa kertaa varmaa tänä kesänä koin sen ku oikeesti hiki vaa valuu ja varjossaki on kuuma. Noita päiviä ois pitäny olla enemmänki kyllä niiku aikasempina kesinä, mut toisaalta nyt noista pysty nauttimaan koska niitä ei oo ollu, toisin ku viime kesinä on vaa valittanu liiasta kuumuudesta :D

Mut joo nyt tän viikon oon vielä täällä ja sit lähen taas isostelee, ja sit alkaaki jo koulu... Yhyy en yhtää haluis. Vaikka ei se nyt tunnu nii kauheelta ku menee uutee kouluu ja sillee mut en haluis et loma loppuu vielä. :(

Ainii muute ja haluun kiittää taas meijän kasvaneesta lukijamäärästä, enää muutama nii teitä on jo 200 ! Sit vois olla ehkä luvassa taas jotain erikoispostausta meiltä, katotaan jos keksitään jotain ! :)

Onerva

2 kommenttia:

  1. noi sun kulmat o aika BOOOOOM! :-D:-D:-D:-D:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee taas kommenttia mun kulmista :DDDD mut mitä tarkottaaa BOOOM, selitä tarkemmin ? :) jos se tarkottaa et ne on liian paksut ja tummat ni oon eri mieltä :p

      - onerva

      Poista