7/30/2012

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Muutama kuva lähipäiviltä joihin on kuulunu mm serkun rippijuhlia, mökillä löysäilyy ja kavereiden kaa olemista.

Oon jo pitkää miettiny et haluun maalata huoneen seinät vähintäänkin valkoseks ja muuttaa ton huoneen värimaailmaa ees vähän tota sinertävää lämpimämmäks. Lueskelin tossa äsken Hennin uusinta postausta ja kateudesta vihreenä päätin ettei mulla oo muita vaihtoehtoja kun ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehä tolle huoneelle jotain jos meinaan siellä viihtyy..... nii tai sitte vaa vaihtaa hennin kaa kämppii. :-)

Hanna

2 kommenttia:

  1. AAAaaaAAAaA toi eka kuva, haluun <3 ja hehe voi olla etten ihan heti suostu vaihtaa, mut kyseleppä parin kuukauden päästä.. oon sillon taas vailla jotaki muutosta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pakkases viel beejiin pohjat ;) kato nii mä oon parin kuukauden pääst jo koputtelee sun ovelle :---------)
      H

      Poista