9/01/2012

Oh, the demons come, they can subside

 En tiiä oonko outo, mut oon oottanu tätä syksyä! 
En ees ennen tykänny syksyst läheskää nii paljon ku nykyää, mut luulen et tää mun syysrakastumine johtuu siit, et viime syksynä tapahtu kaikkee ihan huikeeta:-)
Oon muutenki tosi monena iltana ikävöiny sairaasti ysiluokkaa, joka oli yks parhaista ajoista mun elämässä!
Lukio on alkanu iha hyvin ja helpottaa ku lopetin A-ranskan nii semi helppo lukkari nyt ekassa jaksossa ainaki:-) 

Tänää olin kattoo Jokerit-IFK matsii ja vaik tuliki turpaa (iha kirjaimellisesti myös) iha huolel, nii oli kyl huikeeta olla pitkästä aikaa kattomas lätkää! Eli toisaalt.....talvee ootellessa!! not.

Tän illan kelasin viettää iha vaa sinkkuelämä ja ruoka kaverina nii toi sadekkaa ei rupee masentaa:-)

Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti