12/26/2012

navidaaad

joulu 007
joulu 017
joulu 024
joulu 027

Ensimmäisenä kuva meijän joulusimmasta ainoasta joulusesta huoneesta. Joulu tuli nii äkkiä että en ehtiny tajuta sitä ollenkaan eikä mulla ollu tänä jouluna yhtään sellasta samanlaista fiilistä kun ennen :( En missään vaiheessa ehtiny/jaksanu laittaa joulukoristeita minnekkään niinku oon tehny kaikkina edellisinä vuosina, joten sen takia tosiaan vasta jouluaattona meijän olkkarista ois voinu saada ehkä käsityksen että ahaa nyt on joulu :---D

Pixlr ei toiminu eilen nii odotin sen takia tähän päivään että postaan ku aattelin että jos se toimis tänään, mutta eipä toimi nytkään enkä jaksa muokkaa noita kuvia millään muulla nii noita ei oo muokattu yhtään ja noi nyt vähä muutenki on mitä on, yritän vaan luoda vähän joulumieltä blogiin laittamalla huonolaatusen kuvan peltirasiasta jossa on pipareita <3<3<3<

Ja viimesimpänä mut ei vähäisimpänä lahjat jeee ! Oon ihan sika tyytyväinen ! Sain siiis Samsung Galaxy S 2, päätin nimittäin vähä sen jälkee ku olin tehny tänne sen joululahjatoivepostauksen että en haluukkaan iPhonea ku se on nii kallis ja periaattees ainoo mikä siin maksaa on se brändi, joten käytii sit ostaa mulle toi <3 Aaa se on ihana, harmi vaa että saan sen käyttöön vasta 3. tammikuuta tai siis kyl se toimii jo nyt mut en vaa viel voi tehä sil mitää koska vaihoin liittymää ja kaikkee säätööö mut äkkiäkös tää aika kuluu ja iha hyvä ehkä et mulla on uutena vuotena viel toi vanha puhelin :) Ja sitten noi mitä toivoinki eli serranoiden tuottis ja 30stm:n levy, aaa mitkä vibat ku pystyy kuuntelee tota levyä kovaa ja kunnolla eikä tarvii mistää koneelta ! Ja oli ehkä virhe pyytää tota serrano-tuottista lahjaks koska loma, nimittäin oon kattonu nyt kohta puolet tosta ja sain sen toissapäivänä... Sit sain vielä kaks tommosta iittalan ihanan väristä syvää lautasta ja loput onki sit kavereilta :) kiitos kaikki <3

Oisin halunnu tehä videopostauksen mut a) mul ei lähe ääntä (kiva tulla aatonaattona kipeeks) ja b) nyt ku mietin ni ei mun kameran videokuvaus ois varmaa ees toiminu... D: mut joo nyt lopetan taas koska anteeks romaani ja sillee mut HYVIÄ VÄLIPÄIVIÄ KAIKILLE <3

Onerva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti