12/05/2012

wish list

wish list
Joo eli tosiaan joku toivoi että tehtäis tämmönen joululahjatoive-postaus, ja päätinki sitte heti ryhtyä tuumasta toimeen ja väsätä tällasen. Ja anteeks oon ihan älyttömän paska tekemään tällasia kollaaseja ja okei oisin mä varmaan saanu tosta hienomman jos oisin jaksanu panostaa mut en jaksanu joten nauttikaa tosta :---D Mutta tosiaan siis uus puhelin, ei oo kyllä välttämättä just iPhone, että muina vaihtoehtoina sit Lumia tai Samsung. Ja tää ei sit oo tosiaan mikään lellitty kakara -toive että sanoisin vaan että hei isi haluun tollasen ja sit saan sen, ei todellakaan. Mutta mulla on siis ollu toi mun vanha kännykkä nyt kolme vuotta, ja se alkaa olla jo vähän sellanen että uus vois tulla tarpeeseen, mutta en siis oo todellakaan yhtään varma että saanko uutta ja jos en saa nii se ei haittaa koska toi vanha kuitenki vielä toimii :)

Sitte toivon jotain levyä, ja hitsi ku haluisin toivoo nii montaa mutta en viiti jos nyt mä satun vaikka saamaan sen puhelimen ni en sitte tietenkään viiti toivoa mitään muuta tosi kallista, joten ehkä jonku yhen levyn saatan saada, mutta tossa nyt on sellasia potentiaalisia vaihtoehtoja ku en osannu valita vaan yhtä :D Sitten ehkä yks mitä toivon ehkä eniten on toi Serranoiden tuottis, oon oikeesti meinannu tulla hulluks ku katoin sen tota edeltävän loppuun vissii tän syksyn alussa jos oikein muistan ja nyt en oo voinu siitä lähtien kattoo ku en oo saanu aikaseks ostettuu tota :D Ja sitten Nälkäpelin vika osa jota en oo vieläkään lukenu ja sitten lahjakortteja kuvastavat nuo kauppojen logot tossa :D Koska tosiasiahan on se että haluisin uusia vaatteita (no kuka nyt ei) ja oikeesti tarttisin uuden takin, ja myös laukun ja kengät, mutta en halua toivoa niitä joululahjaksi koska haluun tietenki ite ostaa mieleiset :D Nii ja vastaus kysymykseen "miksei suoraan vaan rahaa" on se että koska lahjakortteja on mun mielestä vaan kivempi toivoa kun rahaa, vaikka toki sekin kelpaa :---D

Mutta siinä noi, muuta en sit toivokkaan :-) Ja hei ihmiset tulkaa suosittelemaan tai haukkumaan puhelimianne ja kertokaa eroista noiden välillä koska mä tosiaan en tiiä oikeen mitään noista että mitkä on hyviä ja mitkä ei :D Oon eläny niin kauan mun kivikautisen puhelimen kanssa <3

T. Onerva

3 kommenttia:

  1. mulla on lumia 710 ja tää on ihan hyvä mutta lagii aika usein :D:D

    VastaaPoista
  2. kannattaa miettii huawei honor u8860 ! android, hyvä kavera(8megapikselii ja etukamera löytyy kans) ja muutenki melkee iphone mut halvempi.

    VastaaPoista
  3. Iphone on paras, mut kallis......!

    VastaaPoista