2/02/2013

hair transformation

juups5
juups4

Mööö, kattelin tossa et siitä on semi pitkä aika taas ku viimeks on mun naama tääl näkyny... Ja kameraki tuntu oudolt kädessä ku seki on taas lojunu yli kuukauden koskemattomana :----------D Välillä mietin että onks tässä enää mitään järkee ku postaan nii harvoin, mut toisaalta sit aina välillä tulee mieli postata ja sit ärsyttäis ku ei vois :D Joten kyllä mä täällä vielä pysyttelen vaikkei postauksia usein tuukkaan.

Ja tää nyt on lähinnä tällanen hius angsti -postaus, vaikka otsikko johtaakin siitä harhaa että toisin kun yleensä muodonmuutos kuvissa, en kehannu laittaa tähän mitää mun seiskaluokan kuvaa koska oon nolo niissä XD Mutta juttu oli siis se että ku seiskaluokan keväällä tosiaan värjäsin hiukset tummiks, ja ne oli oikeesti ihanat ku katon aina välillä noita vanhoja kuvia, semmoset hyväkuntoset tosi tummanruskeet (melkeen mustat jossain valossa) ja kiiltävät ja ääää nyt nää on tämmöset tyhmät harmaavaaleenruskeet joiden latvat miljoonahaaraset ja yhyy D: Haluisin värjää uudestaan semmoset tummemmat ku oon niiin kyllästyny näihin.

Ja sit toinen juttu mikä ärsyttää on tää pituus :| En tajuu miks mun on vaa niin vaikeeta raahautuu kampaajalle, en ees kehtaa sanoo millon oon ollu viimeks. Toisaalta välillä oon sillee jee on kivaa ku on pitkät hiukset, mut useimmiten oon kyllä sillee että aaarrhgghhh haluun lyhyet!!!!

Mut joo se siitä, tommonen turha pieni avautuminen mut hei jee helmikuu ja äsken oli viel valosaa vaik kello on vähä yli viis joten jee kevättä kohti mennäään ! :-)

Onerva

Ps. Menkää kuuntelee Tegan and Saran uusinta levyä, en voi lopettaa sen popittamista <3

1 kommentti: