2/03/2013

ILMOITUSLUONTOISTA ASIAA HANNAN INSTAGRAMISTA

Eli siis mun edellinen instagram-tilini ei oo toiminut pitkään aikaan kunnolla, joten päätin tehdä uuden.
Aattelin vaan ilmottaa, että jos seuraat sitä mun edellistä instagram-tiliä, niin siirry toki seuraamaan uutta:
@hannalyydia 

(vaihoin siis vanhan nimimerkin eli nimimerkki pysyi samana) ja koska oon säälittävän paljon riippuvainen iphonesta, en kestä faktaa, että mun 260 seuraajaa meni ihan taivaan tuuliin :(

tosi säälittävä postaus, mutta tulipahan ilmotettua :-D

pus, pistämpä tähän vielä kuvan musta ja mun veljestä pienenä ettette ihan tylsisty


Hanna

4 kommenttia:

  1. Teille/ sullee on haaste mun blogis! ;)

    VastaaPoista
  2. Ihanat noi sukelluslasit (: mullaki oli pienenä vaikka mitä uimalasei päässä :DDD

    http://birdsofafeather-oath.blogspot.fi/

    VastaaPoista