10/14/2013

iloisia juttuja

Kuluneen vuoden aikana on tapahtunu hirveesti juttuja ja kaiken hässäkän keskellä oon unohtanu kokonaan ottaa itteeni huomioon missään asiassa. Ku mietin mun lähiaikasia stressin aiheita, en keksi yhtäkään, joka liittyis pelkästään muhun itteeni vaan aina siihen liittyy joku toinen ihminen.
Päivät menee ihan sumussa turhista ja ei niin turhista jutuista panikoiden ja välissä unohan kokonaan pitää itestäni huolta. Ihan pienet arkisetkin jutut niinku syöminen ja nukkuminen tuntuu jotenkin itsekkäältä kun ois niin paljon selvitettävää ja puhuttavaa kokoajan!
Tänään aamutreenin jälkeen aloin miettiä asioita mistä mulla on syytä olla ilonen ja tajusin, että niitä on enemmän ku oisin ikinä tajunnukkaa. Esimerkiks se, että mä ees olin treenaamassa aamulla, vaikka mul on syysloma! Nii ja syysloma on kans kiva. Tai se, että mun wanhojentanssimekko tuli viimeviikolla postissa ja se on täydellinen! just sellanen kun olin toivonu vinkvink jjshouse.
Mun kaverit ja perhe on parasta ja kävin tänää ostamassa Justin Timberlaken keikalle liput, Löysin mun vanhan zoomiobjektiivin ja rakastuin uudestaan, rakastan syksyä ja kaikkia värejä mitä maisemat on nyt täynnä, mun hiukset on kasvanu aivan sairaasti, tein huoneeseen hullun muodonmuutoksen ja iskä lupas viedä mut huomenna flamingon kylpylään, ylihuomenna mökille pitkästä aikaa ja äiti osti mulle valkosia neilikoita!! tää lista jatkuis vaikka loputtomiin...
Pitäis vaan osaa nauttia kaikista pienistä kivoista jutuista eikä jäädä jumittamaan joka esteen eteen, koska asioilla on kuitenki tapana järjestyä! Tuntuu kliseiseltä kirjottaa tällasta mut ehkä seuraavaks kun on huono mieli nii voin tulla taas lukemaan tätä postausta ja olla taas välillä vähän itsekäs :)

Hanna

2 kommenttia: